background

Relația medic-pacient în anul 2018

Relația medic-pacient în anul 2018

Suntem în era digitală, unde cantitatea totală de informații online se dublează în fiecare an. Modelul tradițional de comunicare se schimbă, la fel și marketingul medical în anul 2018.

Relația medic-pacient  în anul 2018

Suntem în era digitală, unde cantitatea totală de informații online se dublează în fiecare an.  Modelul tradițional de comunicare se schimbă, la fel și marketingul medical în anul 2018. Informația devine din ce în ce mai accesibilă tuturor. De altfel și rolurile în relația medic-pacient se schimbă. Pacientul devine din ce în ce mai puternic și posedă controlul asupra fluxului de informații.

Lângă un tratament corect, comunicarea cu pacientul a devenit un punct de vedere important în relația medic-pacient. Nu există un mijloc de comunicare preferat, însă uneori e bine să se ia în considerare marketingul pe platforme multiple.

Calitatea informațiilor obținute de medicul stomatolog în timpul consultațiilor este în strânsă legătură cu abilitatea de a pune întrebări pacientului și de a crea o relație cu el. Studiile arată că între 60 și 80% din informațiile necesare stabilirii diagnosticului primar se obțin în timpul interviului cu pacientul. La rândul său pacientul trebuie să primească informații pentru a putea fi capabil să ia decizii.

Comunicarea medic-pacient nu trebuie să se reducă doar la vizitele clasice. Poate include schimburi de e-mail-uri, convorbiri telefonice sau schimburi de informații prin aplicații medicale, cum ar fi cazul aplicației MyDent.

 

Diagnosticul și programările pot fi transmise printr-o aplicație stomatologică!

Comunicarea dintre medic și pacient este foarte importantă în practica medicală, motive etice, morale și profesionale obligă medicul să ofere pacientului informaţii relevante asupra stării lui.  Comunicarea medic – pacient înseamnă a răspunde prompt și onest, respectiv o înţelegere a diferitelor nevoi şi cereri faţă de actul medical, care va trebui însoţită întotdeauna de conştiinţă etică. Printr-o aplicație stomatologică avem beneficiul de a comunica cu pacientul sau cu grupuri de pacienți rapid și ușor chiar dacă suntem la distanță. Astfel putem transmite programările sau diagnosticele printr-un singur click.

 

Îngrijirea sănătății orale doar în cabinetul stomatologic este o noțiune care aparține trecutului. Nu este vorba aici de tratamente care impun prezența medicului și nici despre intervenția directă a medicului în cazul unor proceduri. Însă este vorba despre un canal de comunicare revoluționară prin care medicul poate să informeze pacientul în mod direct și sigur, dar și pacientul poate să solicite informații relevante despre starea sa stomatologică sau despre programările existente ale medicului în timp real.

Aplicația permite digitalizarea oricărui cabinet stomatologic și oferă utilizatorilor libertatea de a avea la îndemână o varietate de echipamente cu ajutorul software-ului Online.


Despre Aplicația MyDent